מגרשים למכירה בדרום

תוכן עניינים

לאורך השנים מדינת ישראל תמיד ניסתה לעודד את פיתוח הדרום. הפעולות שבהן נקטו הרשויות אינם תמיד בוצעו על הצד הטוב ביותר ועד היום דרום הארץ הינו אזור יחסית דל באוכלוסייה ביחס למרכז הארץ, עובדה המשפיעה משמעותית על ערך המגרשים למכירה בדרום.

אדם המחפש מגרשים למכירה בדרום יגלה מהר מאוד שהמכירים וההתנהלות הביורוקרטית הינם הרבה יותר ידידותיים בזכות שורה של תקדימים וחוקים הנועדו לעודד את פיתוח האזורים הדרומיים של המדינה.

עובדות אלו יוצרות מצב שונה מעט בכל הקשור למגרשים למכירה בדרום לעומת קרקעות להשקעה באזורים אחרים ולעומת מגרשים למכירה בצפון וישנם מספר דגשים יחודיים כאשר מחפשים מגרש למכירה באזור זה.

מגרשים למכירה בדרום – החזון הינו המהות

כאשר מגיעים להחלטה שאכן מגרשים למכירה בדרום הינו אפיק ההשקעה המתאים ביותר יהיה זה תמים להתעלם מהעובדה שקצב פיתוחו של הדרום הינו נמוך משמעותית ממרכז הארץ ולכן הכרחי ביותר לבצע התאמות בגישה.

כאשר מחפשים מגרשים למכירה בדרום נקודת המפתח הינה להגיע עם חזון ברור לגבי למה הקרקע הזאת יכולה להתפתח, בין אם זה אזור תעשייה חדש, שכונת מגורים יוקרתית או כיוון מסוים אחר.

כאשר יש חזון מגובש בראש ניתן לכוון ביתר יעילות את החיפושים אחר המגרשים תוך כדי התאמת המגרש לחזון ולא להפך. זוהי טקטיקה מאוד מסוכנת כאשר מחפשים קרקעות חקלאיות למכירה באזורים אחרים אבל מאוד נכונה באזור רדום מבחינת פיתוח כמו דרום הארץ.

מגרשים למכירה בדרום

מגרשים למכירה בדרום – לבנות על הצעירים

בתקופה האחרונה חווינו בארץ מחאה חברתית חריפה ביותר אשר התמקדה ביוקר המחייה במדינה.

עיקר המחאה התמקד בכך שאיך יכול להיות שמשפחות צעירות שבהן שני בני הזוג הינם בעלי השכלה ועבודה מבוססת אינם מצליחים לממן לעצמם דירה בכרכים הגדולים בארץ.

עובדה זו הופכת את הדרום לאפשרות אמיתית והגיונית עבור משפחות אלו בזכות המחירים הנמוכים משמעותית. מגרשים למכירה בדרום הינם אפשרות השקעה אטרקטיבית אם מכוונים בצורה נכונה לקהל היעד האיכותי הזה.

יש לחפש מגרשים הנמצאים באזורים הקרובים למקומות עבודה זמינים לצעירים בעלי השכלה גבוהה ולמקומות מסחר ובילוי ברמה גבוהה המתאימים לסטנדרטים שצעירים אלו התרגלו אליהם

אז איפה כדאי להתמקד?

בעת חיפוש קרקע למכירה בדרום יש מספר קווים מנחים שכדאי לפעול על פיהם אשר יעזרו לכם למצוא מגרש למכירה הצפוי להיות רווחי בעתיד.

  1. דבר ראשון חשוב מאוד לסקור את האזור שבו המגרש נמצא! יש לבדוק הם יש איזושהי תוכנית פיתוח המקודמת באזור, יש לבדוק את איכות השירותים העירוניים ואת אופי התושבים. פרטים אלו יכולים להעיד רבות על האטרקטביות של האזור ויקבעו רבות את ערכו של הנכס בעתיד.
  2. דבר שני וחשוב לא פחות פונה לדרך השלילה – האם יש איזשהו תכנון עתידי העלול לפגוע באיכות החיים באזור כגון מפעל או אזור תעשייה כבדה המתוכנן לא רחוק משם – מומלץ להעזר בתמ"א 35 בעניין זה.
  3. דבר שלישי יש לוודא שאכן ההשקעה יכולה להניב בעתיד, יש לבדוק את ערך הקרקעות והדירות באזור ולוודא שאכן רכישת קרקע ופיתוחה לא תעלה יותר מהרווח הפוטנציאלי.

מגרשים למכירה בדרום – שליחות המלווה ברווח אישי, שילוב מושלם

מעבר לפוטנציאל הרווח הפרטי חשוב לזכור שמדובר גם בתרומה משמעותית לפיתוחה של דרום ארצנו, אדם המשקיע ורוכש קרקע להשקעה בדרום נהנה מההרגשה שהוא אכן ביצע תרומה משמעותית ולהרגשה זו אין ערך מספרי.

מגרשים למכירה בדרום הינם רבים ויש לעשות עבודה מקדימה רצינית למדיי בשביל באמת לבצע את ההשקעה הנבונה ביותר.

אנחנו בקרקעות ישראל מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל להשקיע בצורה חכמה בזכות הידע והניסיון שאנחנו מביאים איתנו. רק כאשר כל הקוביות מסתדרות, מדובר באחת מהשקעות הנדל"ן הסולידיות ביותר שניתן לבצע.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן